1e bijeenkomst thema Vrouwen en Geld

Locatie:  Grand Café | Zandweg 148 De Meern
Datum:  donderdag 21 april 2022

Deze komende maanden duiken we bij VOL in de wereld van duiten en doekoe, van prijzen en pegels, van winst en waarde. In drie themabijeenkomsten onderzoeken we onze overtuigingen over geld (verleden), ontdekken we hoe we het beste met geld omgaan (heden) en omarmen we geld als waarde voor later (toekomst).

In de eerste van drie themabijeenkomsten over geld, kijken we naar het verleden. Uit je opvoeding, de dingen die je meemaakte en verwachtingen van buitenaf heb je allerlei overtuigingen opgedaan over geld. Hun invloed is groot en vooral onbewust. In kleine groepjes gaan we op zoek naar onze eigen overtuigingen, waar ze vandaan komen en hoe ze ons gedrag bepalen. Door uit te wisselen ontdekken we mogelijk nieuwe perspectieven, en worden we ons in ieder geval bewust van de onze.

Praktische details

19.30 uur | Grand Café | Zandweg 148 De Meern

Leden kunnen zich inschrijven als ze ingelogd zijn. Ben je nog geen lid en wil je een keer komen kijken? Stuur dan even een mailtje naar geld@verenigingvol.nl Heb je in je netwerk vrouwelijke ondernemers die wel een beetje VOL kunnen gebruiken? We nodigen je van harte uit ze als gast te introduceren. Laat het ons dan even weten! Persoonlijk, of via geld@verenigingvol.nl.