2e bijeenkomst thema Vrouwen en Geld

Locatie:  Grand Café | Zandweg 148 De Meern
Datum:  woensdag 18 mei 2022

In de tweede van drie themabijeenkomsten over geld, staan we stil in het heden. Binnen VOL hebben we een aantal stevige financials, waaronder Debbie Boekhout en Erika Mouthaan. Samen nemen zij ons aan de hand door de wereld van geldstromen, money management en profit first. Geen technische details over activa en passiva, maar vooral lekker praktisch. Hoe zorg je ervoor dat je altijd geld genoeg hebt, en overzicht over wat er inkomt en uitgaat? En ja, ook dat heeft alles met (money) mindset te maken.

Praktische details

19.30 uur | Grand Café | Zandweg 148 De Meern

Leden kunnen zich inschrijven als ze ingelogd zijn. Ben je nog geen lid en wil je een keer komen kijken? Stuur dan even een mailtje naar geld@verenigingvol.nl Heb je in je netwerk vrouwelijke ondernemers die wel een beetje VOL kunnen gebruiken? We nodigen je van harte uit ze als gast te introduceren. Laat het ons dan even weten! Persoonlijk, of via geld@verenigingvol.nl.

PS. Voor in de zomerbreak sturen we je graag op pad met een aantal prikkelende opdrachten om het thema geld levend te houden in je bedrijf. Ook als jij op een strandbedje ligt.