Kick-off Thema team "Geld"

Datum:  maandag 24 januari 2022

In de periode april-mei-juni zal het VOL programma gaan over het thema 'Geld'. Wie van jullie doen mee aan de organisatie?

Meedoen in een themateam is een manier om VOL-leden (en jezelf!) op een andere manier te leren kennen. Je wordt uitgedaagd om samen een mooi programma te maken, waarbij je soms buiten je comfort zone gaat en je wordt verrijkt met andere manieren van werken. Je bent maximaal zichtbaar voor andere leden én kunt je talent en expertise laten zien. Bovendien geef je mede vorm aan het programma en dus de inhoud van VOL. Op zijn minst geeft het je een hele goede reden om er gewoon vaak te zijn!

Kick-off meeting Thema Geld: ben je erbij?

We organiseren een online kick-off bijeenkomst van dit thema op maandagavond 24 januari van 20.00 - 21.00 uur Link. Tijdens deze kick-off brainstormen we over het thema, laten we zien wat het inhoudt om deel te nemen aan het themateam én bepalen de deelnemers samen wie het themateam gaan vormen. Vanuit het bestuur zullen Francien van Eersel (Een merk dat klopt) en Erika Mouthaan (Belermo) meedraaien in de organisatie van de themabijeenkomsten. Daarnaast zoeken we nog 3-4 leden die zin hebben om mee te doen in het themateam. Uit de korte rondvraag die we vorig jaar deden, weten we dat er al een paar vrouwen interesse hebben. Maar iedereen die mee wil en kan denken, is natuurlijk van harte welkom, ook als je niet in het themateam plaatsneemt.

Ben je van plan bij de kick-off aanwezig te zijn, stuur dan even een mailtje naar info@verenigingvol.nl.