Vrouwen en Geld

04 april 2022

Geld. Ook - zelfs - voor ondernemers een beladen onderwerp. En zeker voor vrouwen. Juist daarom is het tijd om er eens uitgebreid bij stil te staan.

Geld kan gaan over de waarde die we onszelf toedichten of om de mogelijkheden die we wel of niet hebben. Je kunt er tekort van hebben en je daarvoor schamen, maar ook teveel en daar ongemakkelijk mee zijn. Of juist niet natuurlijk. Misschien vind je geld niet belangrijk. Maar misschien zeg je dat wel als excuus. Misschien vind je geld wel belangrijk. En weet je dan ook waarom dat zo is? Geld kan zorgen voor onafhankelijkheid, maar ook voor afhankelijkheid. Voor vertrouwen en voor angst. En voor nog veel meer.

Iedere ondernemer is anders, en kijkt anders naar geld. Ook bij VOL. Dat vinden we nu juist zo leuk.

De komende maanden duiken we bij VOL in de wereld van duiten en doekoe, van prijzen en pegels, van winst en waarde. In drie themabijeenkomsten onderzoeken we onze overtuigingen over geld (verleden), ontdekken we hoe we het beste met geld omgaan (heden) en omarmen we geld als waarde voor later (toekomst).

We nodigen je van harte uit om erbij te zijn. En ja, de waarde is het grootst als je er alle drie de bijeenkomsten bij bent, natuurlijk.

Meer informatie over de bijeenkomsten op https://verenigingvol.nl/activiteiten/activiteiten.

We hopen je te mogen verwelkomen, als eerste op 21 april!

Themateam Geld,

Debbie, Diane, Erika, Francien, Maud, Narda en Suzan