Wat is het warm hè? Maar heel eerlijk, dat was het vorige week vrijdag ook. Je weet wel, die broeierige dag die eindigde in een onweersbui met meer dan 188.00 flitsen.
Wij weten waar het van kwam. Want... het jaarlijkse VOL Zomeruitje vond vrijdag plaats. En dat is steevast een event waar heel wat energie bij vrij komt.
We voeren over de grachten van 'ons' prachtige Utrecht. En deelden verhalen met elkaar tijdens een garden diner. Een zalige dag!
Wát we doen tijdens het Zomeruitje, dat is ieder jaar anders. Maar hóe we het doen, staat vast. Op die ene dag in het jaar praten we (officieel*) niet over business.
|
* Oké, bloed kruipt waar het niet gaan kan, en waar je VOL van bent, stroomt het hart van over. Dus het kán zijn dat de gesprekken wel degelijk over ondernemen gingen.
Heel gek is dat niet. Ondernemer ben je met je hele ziel en zaligheid. En zoals je jezelf meeneemt in je bedrijf, neem je je bedrijf ook altijd een beetje mee met jezelf.
Als vrouwen van VOL vieren we het ondernemer-zijn, en alles wat erbij komt kijken. Daarom mochten we de VOLlerd dit jaar uitreiken aan Willianne Winkel, die voor ons allemaal een voorbeeld is. Als ondernemer, als mens, en als lid van VOL. Afgelopen jaar trok zij de kar van ons lustrumjaar. Daar heb je vast een en ander van voorbij zien komen. De VOLlerd is een wisseltrofee, wat betekent dat Michelle hem weer kwijtraakte. Uit betrouwbare bron vernamen we dat ze hem overigens met heel veel liefde doorgaf.
Ben je nou ook vrouw, ondernemer en woonachtig of actief in Leidsche Rijn, De Meern, Vleuten of Haarzuilens? Dan heten we je van harte welkom om een keer een kijkje te komen nemen. Morgen (vrijdag 26 juni om 10 uur) is er bijvoorbeeld weer een VOL Café, bij Castellum. Zien we je daar?
Dit top zomeruitje werd georganiseerd door Donata van Dijk-Hak, Marieke Vermeulen en Marloes Wijtsma. Dank dames!
De foto's zijn gemaakt door Pauline Smale Portretfotograaf en deelt inspiratie uit Utrecht. Ook heel veel dank!


