Lidmaatschap

Lid worden van de leukste ondernemersvereniging van Leidsche Rijn, Vleuten en De Meern

Lidmaatschap van VOL is op persoonlijke titel. Het bestuur van VOL beoordeelt of je voldoet aan onze voorwaarden:

• Je bent vrouw.
  • Je bent ondernemer: je staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, je besteedt minimaal 1.225 uren aan je onderneming (urencriterium belastingdienst) en je draagt zelf het financiële risico van opdrachten, voorraden, wanbetalers, personeelskosten en investeringen.
  • Je bent gevestigd in of verricht je werkzaamheden vanuit Leidsche Rijn, Vleuten of De Meern.

Organisaties die vallen onder multi-level marketing of netwerkmarketing vallen niet onder de door VOL gehanteerde definitie van ondernemerschap, omdat marketing- en voorraadkosten worden gedragen door een moederbedrijf. Franchiseondernemingen, die onder de naam van een landelijke keten een eigen lokale vestiging leiden en derhalve zelf financieel verantwoordelijk zijn voor hun onderneming, vallen wel onder de definitie ondernemerschap.

Ja, ik wil lid worden van VOL

Lidmaatschap

De contributie aan VOL is in 2020 € 135,- per kalenderjaar. Bij aanmelding gedurende de loop van het jaar is contributie verschuldigd vanaf het kwartaal dat het lidmaatschap ingaat. Opzeggingen uiterlijk 31 december voor het nieuwe verenigingsjaar. Er is geen restitutie bij opzeggingen van lidmaatschap tijdens het lopende verenigingsjaar.

Tijdens de zomermaanden organiseren we een informeel uitje met een zomers tintje. Meestal overdag en in combinatie met een lunch of diner.

Wanneer je lid bent van VOL word je uitgenodigd voor onze bijeenkomsten, workshops en bedrijfsbezoeken. Ook mag je jezelf profileren op onze website, inclusief een link naar je eigen website.