Zomeruitje 2023

Datum:  vrijdag 8 september 2023

Summer of LOV (=VOL)

Beste Mariska,

Zoals jullie inmiddels weten vieren we op vrijdag 8 september ons jaarlijkse VOL zomeruitje. Hét moment om in een ongedwongen sfeer samen te komen en hopelijk te genieten van een lekker zonnetje, hapje, drankje en elkaars aanwezigheid.

Het thema van de dag is Summer of LOV (=VOL) met een knipoog naar Woodstock. Voel je vrij om daar wel of niet je outfit op aan te passen.
De workshop die we voor jullie in petto hebben sluit er mooi bij aan en doet een beroep op jullie creativiteit, inlevingsvermogen en muzikale skills maar we weten zeker dat dat goed gaat komen!

We ontvangen jullie graag bij de wonderschone Hoeve Wielrevelt aan de Thematerweg. De stalzaal en bijbehorende buitenruimte zijn voor ons gereserveerd. Deze bevinden zich links naast de Hoeve maar zoals wel vaker bij VOL hoor je vanzelf waar je moet zijn.

Tegen de avond staat ons een heerlijke barbecue te wachten met voor ieder wat wils.
Heb je speciale dieetwensen, laat ons dat dan graag weten.

• wel vlees, geen vis
  • wel vis, geen vlees
  • wel vlees en vis
  • geen vlees en geen vis
  • geen gluten
  • iets anders

Zoals we al eerder aangaven vragen we voor het eten een eigen bijdrage van €25,-.
De rest wordt betaald door de vereniging.

Als je je nog niet hebt aangemeld, doe dat dan zo snel mogelijk alsjeblieft, dan kunnen we alles verder gaan vastleggen en voorbereiden.
Mocht je niet bij het eten aanwezig kunnen zijn laat dat even weten.
Of ben je alleen bij het eten aanwezig, dan ook.

Praktische info
Wanneer: vrijdag 8 september 2023, 15.00 - 21.00 uur
Locatie: Hoeve Wielrevelt. Thematerweg 10, Utrecht
Eet je mee? Wil je dan € 25,- over willen maken naar: NL94INGB0004181744 t.a.v. Mw C A M Dirkx. Onder vermelding van VOL zomeruitje en je naam.
Graag vóór 1 augustus RSVP en betaling.

Alvast bedankt.

Bereikbaarheid
Als je op de fiets komt dan kan je die daar stallen.
Kom je met de auto dan kan je die parkeren naast Geertje's Hoeve.
Let op: betaald parkeren tenzij je lid bent van Natuurmonumenten.
Je kan ook gratis parkeren naast Restaurant Toetje in Haarzuilens.
Het is dan ongeveer 400 meter lopen naar Hoeve Wielrevelt.
Let op: parkeren op het terrein van Hoeve Wielrevelt is niet toegestaan. Kiss & Ride zien we door de vingers.

Bij vragen:
Je kan ons bereiken via dit e-mailadres: zomeruitje@verenigingvol.nl
Appje sturen mag ook:
Lieke Dirkx: 06 21298278
Karin Beumer: 06 14199417
Diana Unk: 06 44080249

We zien jullie aanmeldingen met veel plezier tegemoet en hopen jullie op 8 september in grote getale te mogen ontvangen!
Veel liefs van de commissie zomeruitje.

Lieke, Diana en Karin