Thema Concurrentie: samenwerking of strijd? 02

Datum:  woensdag 17 april 2024

VOL in verbinding met Entre Femmes

Op woensdag 17 april is onze volgende themabijeenkomst: Concurrentie: samenwerking of strijd op de agenda! Dit keer gaan we next level en gaan we samen met de vrouwelijk ondernemersvereniging Entre Femmes op een ludieke manier ons verbinden met elkaar en met het thema.

De bijeenkomst wordt georganiseerd door Entrefemmes leden: Miranda van Ark en Mirjam Peek en door VOL leden: Willianne Winkel en Karima Rijkse Sarghini.

Voor ons is concurrentie een stimulans voor groei en ontwikkeling. Het is niet alleen een vergelijking met anderen, maar vooral een kans om van elkaar te leren en te groeien. Op deze bijeenkomst willen we samen stilstaan bij dit fascinerende thema, door interactieve sessies onze visies delen en verkennen of er mogelijkheden tot samenwerking zijn.

En we hebben ook nog een boeiende verrassing in petto van gastspreker Jeanine Mies. Zij zal een workshop geven over Magneetwoorden: Trek aan wat je wél wilt.

Dus wil jij je ook verbinden met andere vrouwelijk ondernemers en ga je graag om de tafel om te kijken naar gedeelde kansen? Meld je dan aan via de website en beleef deze bijzondere bijeenkomst met ons mee.

Laten we samen de positieve aspecten van concurrentie en samenwerking ontdekken en verkennen!

Praktische info
19:15u - inloop
19:30u - start programma
21:30u - einde programma, start netwerken
22:00u - einde

Locatie:
Brasserie de Brouwerij
Odenveltlaan 2
3451 ZN  Vleuten

Zeepkist
Deze bijeenkomst zal er geen zeepkist zijn.

Introducee
Deze bijeenkomst is uitsluitend voor VOL leden.

Verhinderd
Als je je aangemeld hebt, gaan we ervan uit dat je komt.
Op de dag zelf verhinderd?
Meld je dan persoonlijk af bij Annemarie: ‭+31 6 25 25 41 92‬.