Thema Concurrentie: samenwerking of strijd? 03

Datum:  dinsdag 28 mei 2024

Op een mooie lenteavond ……

Dinsdag 28 mei is het tijd voor alweer de derde avond van het thema: Concurrentie: Samenwerking of Strijd?

De eerste avond gingen we met elkaar in gesprek over wat ‘concurrentie’ voor jou betekent?
En deelden we onze visie en mening met elkaar. Inspirerend en leerzaam!

Avond nummer twee stond in het teken van samenwerken. En gingen we letterlijk over de lijn met collega ondernemersvereniging Entre Femmes.
Waardevol en gezellig!

Op naar de laatste avond van dit Thema. Deze staat wederom in het teken van interactie en elkaar en onszelf beter leren kennen.
We hopen op een mooie lenteavond. Want we gaan buiten ontdekken hoe je van concurrentie samenwerking kunt maken.

Schrijf je vandaag nog in en zorg dat je deze Thema afsluiting niet mist.

En natuurlijk borrelen we daarna graag met je na om de positieve aspecten van dit thema te bespreken onder het genot van een drankje!

Kortom, leuk als je erbij bent.
Oh, en deze avond is uitermate geschikt om kennis te maken met VOL. Dus neem gerust een introduce mee.

Praktische info
19.15u - Inloop
19.30u - Mededelingen Bestuur + Zeepkist
19.40u - Start Thema
21.00u - Pauze
21.15u - Vervolg Thema
22.00u - Borrel

Hoeve Wielrevelt
Thematerweg 10, Utrecht

Zeepkist
Wil je shinen op de zeepkist van VOL?
Meld je dan van tevoren even aan!

Introducee
Op deze bijeenkomst is er ruimte om een in VOL geïnteresseerde vrouwelijke ondernemer uit Leidsche Rijn mee te nemen om kennis te maken. Laat je het even weten als je een gast meeneemt via info@verenigingvol.nl?

Verhinderd
Als je je aangemeld hebt, gaan we ervan uit dat je komt.
Op de dag zelf verhinderd?
Meld je dan persoonlijk af bij Annemarie: ‭+31 6 25 25 41 92‬.