Vrijdagmiddag netwerk borrel in het park

Datum:  vrijdag 9 juli 2021

-Datum: Vrijdag 9 juli om 17.00 uur tot ongeveer 19.00 uur
-Locatie: Onder de treurwilgen op grote grasveld tegenover Anafora.
-Meebrengen: Bord/bestek/glas/(kleedje) en hapje voor 2-4 personen.
-Aanmelden: vóór 7 juli

De commissie zomeruitje, heeft lang gewikt en gewogen om een beslissing te nemen over het wel of niet door laten gaan van het zomeruitje. We zijn tot de conclusie gekomen dat het gezien de huidige omstandigheden, en ieders wensen/bezwaren beter is om het zomeruitje te organiseren op 9 september.

We hebben namelijk echt iets leuks bedacht en vinden het reuze zonde en niet relaxed als dit halfbakken gaat verlopen omdat we overal beperkingen hebben. Tenslotte is dat het belangrijkste doel van het zomeruitje; elkaar live te kunnen ontmoeten in een ongedwongen sfeer, iets leren wat bruikbaar is voor je eigen bedrijf, en lekker borrelen.

Maar om dit gekke jaar toch niet helemaal zonder staart te laten eindigen hebben we toch de koppen nogmaals bij elkaar gestoken en wel een alternatief feestje bedacht.

We willen jullie uitnodigen op 9 juli (jullie hadden de datum toch al vrijgehouden ;-) voor een soort Vrijdag-middag-borrel. Er is ruimte genoeg buiten in het Máximapark, onder de treurwilgen bij het grote veld tegenover Anafora.  We starten daar om 17.00 met een kort woordje van het bestuur. Daarna volgt een speeddate van 3x 15 minuten, waarin we elkaar live kunnen ontmoeten en het gesprek kunnen aangaan op een afstandelijke ;-)!, maar toch verbindende manier. Daarna ben je vrij om te gaan of te blijven.  Wij zorgen voor de drankjes.

We vragen jullie of ieder zijn eigen bord/bestek/glas/(en eventueel kleedje/stoel) mee wilt brengen, en ook een lekker hapje om te delen (denk aan iets voor 2 tot max 4 personen).

Je kunt je aanmelden via de site vóór 7 juli, zodat wij genoeg tijd hebben om voldoende drank in te kopen en dingen te regelen.