Over de Vereniging

Welkom bij VOL. Een hecht, ambitieus en open netwerk van vrouwelijke ondernemers in Leidsche Rijn, Vleuten en De Meern, van alle leeftijden en uit uiteenlopende branches. We leren, lachen en ondernemen samen. We wandelen, wisselen uit en delen. We laten ons inspireren door elkaar én sprekers van buiten. Zo verdiepen we ons ondernemerschap, ons bedrijf en onszelf.

Ons motto is: waardeVOL, liefdeVOL, succesVOL. Omdat wij geloven dat ondernemen gaat over van waarde zijn, liefde delen en succes nastreven.

VOL staat voor Vrouwelijke Ondernemers in Leidsche Rijn en is opgericht om te netwerken, te delen en te inspireren. Leden voelen zich verbonden en ondersteunen elkaar. Binnen ons netwerk ontmoet je vrouwelijke ondernemers van alle leeftijden en uit alle branches.

Maandelijks komen we samen. Tijdens deze bijeenkomsten staat één thema centraal. We sluiten de avond altijd af met een netwerkborrel. Daarnaast sluiten we ieder jaar af met een eindejaarsbijeenkomst en luiden we de zomervakantie in met een zomeruitje. In Coronatijd, waarin fysiek bij elkaar komen niet mogelijk is, zijn de bijkomsten online.

We richten ons bewust op vrouwen uit wijk 9 en 10 in Utrecht. Een relatief klein gebied, maar zo houden we ons netwerk hecht. En we zijn erg betrokken bij ons woon- en/of werkgebied.

10 redenen om lid te worden van VOL

​​​​​​​Lijkt de VOL iets voor jou?  Klik hier, vul in en je hoort van ons! Neem gerust contact op en laat je uitnodigen om een bijeenkomst bij te wonen.